• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۹۷۶۴۰۱
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
اردبیل » اجتماعی
براساس محدودیت های کرونایی؛

ارائه مجوز برای تردد به خارج از استان در فرمانداری اردبیل

ارائه مجوز برای تردد به خارج از استان جهت خدمات پزشکی و سایر خدمات ضروری در فرمانداری اردبیل صادر می شود.

ارائه مجوز برای تردد به خارج از استان در فرمانداری اردبیلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ ارائه مجوز برای تردد به خارج از استان جهت خدمات پزشکی و سایر خدمات ضروری در فرمانداری اردبیل بارعایت دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.
فرماندار اردبیل گفت: براساس دستورالعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای سفر به شهرهایی که در وضعیت نارنجی هستند باید از طریق فرمانداری مجوز تردد صادر شود که در فرمانداری اردبیل هم درخواستهای همشریان هر روز دریافت و پس از بررسی در کمتر از چند ساعت به افراد واجد شرایط مجوز تردد صادر می شود.
امامی یگانه از مردم خواست برای موارد ضروری از جمله امورات پزشکی و قضایی برای دریافت مجوز مراجعه کنند و از مراجعات غیرضروری خوداری کنند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
محدودیت های تردد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱
..
من همین امروز ۱۶/۱/۱۴۰۰رفتم فرمانداری مجوز بگیرم.. اومدم اردبیل اینجا جراحی کردم قادر به رانندگی نیستم پلاکم تهرانه ..گفتن هنوز بلا تکلیفیم وموندنت هیچ مشکلی نداره ..اگه جریمه بشم بپای کی هست گفت هنوز جریمه نداریم نترس ...
من از اردبیل به تهران میخوام برم از کی مجوز بکیرم
بنابراعلام ساعت ثبت نام از 15 به بعد بعبارت دیگر یعنی یک روز قبل از سفر، اگه کسی کاری ضروری و یا اداری و .... داشته باشد و بخواهد قبل از ساعت اعلامی برود تکلیفش چیست.
با سلام اصلا مجوز بين استاني براي اردبيل تعريف نشده هيچ اطلاعاتي مبني بر گرفتن مجوز تردد در استان اردبيل وجود ندارد لطفا رسيدگي كنيد واقعا چقدر بايد صبركنيم تا كرونا تموم بشه به كارو زندگيمون برسيم.اگه با وسيله نقليه عمومي بريم استانهاي ديگه يعني كرونا نميگيريم اين طوري كه بدتره تو يه اتوبوس ٤٥نفر از خانواده هاي مختلف هستن امكان ابتلا كه بيشتراز ماشين شخصي خودمونه
بنده چون پلاک ماشینم تهرانه ومن در اردبیل سکونت دارم لذا برای تنظیم سند ماشین مجبورم به هشتگرد بروم ایا مجوز صادر میکنن در ظمن برای ۳ شنبه ساعت ۱۲ قرار محضری داریم با فروشنده
من واقعا متاسفم برای این سایت فرمانداری اردبیل که یه شماره تلفن برای رسیدگی به کار ارباب رجوع نذاشته
تو قسمت نظر سنجی سایت هم گزینه افتضاح و اضافه کنین
عملکردتون افتضاحه
وظیفتون رسیدگی به کارای مردمه فقط میپیچونین
من نمیدونم کدوم احمقی رفت و امد با اتوبوس و ازاد گذاشته اونوقت با ماشین خودم نمیتونم برم پی بد بختیام
امروز مورخه ۱۴۰۰/۴/۲۸ برای معالجه فرزندم می‌خوام ببرم تبریز.مجوز صادر نمیکنید این عدم مسوولیت مسولین را به کدام مسوول باید بگی.بخدا ملتو اذیت میکنید
متن میخوام برم تبریز از کجا مجوز بگیرم
نماز عید قربان برگزار میشه ولی برای کار ضروری نمیتونیم به سفر بریم واقعا که مرگ بر شما مرگ بر تصمیم گیری کننده ها خدا همتون را با خاک یکسان کنه انشاا...
من برای شیمی درمانی باید برم رشت و کانلا ضروریه
میگن برای برگ وردد از ساعت ۳ الی ۶ بعد از ظهز بلید ثبت نام کنیم
الان کل سامانه قطعه و کار نمیکنه
این وسط واقعا تکلیف ما چیست؟
اصلا کسی هستش جوابگو باشه
سلام... من روز جمعه باید تهران بستری بشم بیمارستان هاشمی نژاد و روز شنبه عمل سنگینی کلیه دارم و اورژانسیه.... تکلیف ما این وسط چیه؟؟ همینجوری فقط میگن راهارو ببندین اصلا فکر نمیکنن
سلام...
من روز شنبه باید بیمارستان هاشمی نژاد تهران جراحی بشم و روز جمعه برگ بستری دارم... بخاطر اذیت کلیه م نمیتونم با اتوبوس برم و داخل تهران هم نیاز به ماشین دارم تکلیف ما چیه؟؟؟
خاک تو سرتون با این سامانه .اردبیل هست دیگه
آقا مردم رو بلاتکلیف نزارید سایت خرابه
خاک بر سر مسئولین استان اردبیل. خاک بر سر فرماندار و استاندار اردبیل. ۲ روزه میخوام یه مجوز بگیرم برم بیمارستان نمیتونم. لعنت به امواتشان. خدا ازتون نگذره
سایت خرابه کسی نیست رسیدگی کنه
سلام و عرض ادب
جسارتا سامانه ثبت نام برای مجوز تردد در دسترس نیست،
الان تکلیف چی هست؟!
برای کار ضرورری نیاز به مجوز تردد هست!!!
سلام الان من شنبه ۱۰ مهر باید برم دکتر تبریز سایت د حال به روز رسانی است چه کار کنم
سلام سایت بستس چیکار کنیم ؟
چرا نوشته سایت دردست طراحی؟؟؟
نظر شما
آخرین اخبار
کاهش ۱۵ درصدی پرونده های قضایی در لرستان
حضور میدانی استاندار خوزستان در منطقه آتش‌سوزی بدیل بهبهان
جدال حساس در امان؛ بسکتبال ایران به مصاف سوریه می‌رود
سردشت، قربانی بمب های شیمیایی و استانداردهای دوگانه غرب
تأکید ستاد اربعین خوزستان بر ثبت‌نام در سماح و بیمه زائران پیش از سفر
آغاز عملیات نوسازی و بهسازی خط انتقال فاضلاب کوی آزادگان دزفول 
حمایت صمت خوزستان از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان
هفته ۳۱ لیگ آزادگان؛ مس شهربابک هم لیگ برتری شد
صلح و سازش، پایان بخش بیش از ۹۴۰ پرونده در حوزه قضایی شوش
سمنان خنک می شود
اوقات شرعی اهواز، ۷ تیرماه ۱۴۰۵
رئیس‌جمهور صربستان استعفا می‌کند
تساوی تیم های نفتی لیگ آزادگان
عراقچی به عراق می رود
اطلاعیه قطعی برق بابرنامه در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری دوره آموزشی سامانه فواد ۱۲۸ در لرستان
کسب نخستین طلای تاریخ کاراته وان ایران توسط کاتارو خوزستانی
جان‌باختن یک دوستدار طبیعت در عملیات مهار آتش در کوه بدیل بهبهان
آمادگی دستگاه‌های حاکمیتی برای آیین وداع و تشییع امام شهید انقلاب
رفع محدودیت اعزام بالگرد آب‌پاش برای مهار آتش کوه بدیل بهبهان
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
پخش زنده فوتبال کرواسی و غنا در شبکه ورزش
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
شهادت ۲ نفر در حمله ضد انقلاب به ایست بازرسی بانه
مورینیو: اگر VAR اشتباه کرده باشد/ ایران حق داشت آن لحظه را جشن بگیرد
­برنامه بازی‌های بامداد یکشنبه جام جهانی/ تکلیف صعود ایران فردا مشخص می‌شود
راه یابی کیپ‌ورد به دور حذفی و حذف عربستان
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر
۲۰ درصد توپ‌های جام جهانی در اردبیل تولید شد
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات
نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد
انتشار متن کامل توافق بیروت و تل‌آویو از سوی وزارت خارجه آمریکا
دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد
صعود یک پله‌ای ایران در رده بندی فیفا
جام جهانی ۲۰۲۶، اعلام ترکیب تیم ملی مصر مقابل ایران
نیرو‌های مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود  (۶ نظر)
اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب رفع می‌شود  (۳ نظر)
یادگیری رایگان هنرهای سنتی؛ ثبت‌نام دوره‌های تابستانی در شیراز آغاز شد  (۲ نظر)
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد  (۲ نظر)
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم  (۱ نظر)
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم  (۱ نظر)
ورود کاروان نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
سنای آمریکا به پایان جنگ با ایران رأی داد  (۱ نظر)
روز تاسوعا در کربلا چه گذشت؟  (۱ نظر)
مجوز‌های بی‌ضابطه صنفی، علت ترافیک تبریز  (۱ نظر)
ایران برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده است  (۱ نظر)
اعتراف دوباره مارک روته به حمایت ناتو از تجاوز آمریکا به ایران  (۱ نظر)
ایتالیا و رومانی در تجاوز به ایران مسئولیت بین‌المللی دارند  (۱ نظر)