پخش زنده
امروز: -
آبگرفتگی صد منزل مسکونی در جریان وقوع سیل در شهر ساوه گزارش شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ فرماندار ساوه گفت: در سیل اخیر در ساوه ۱۰۰ منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شدند.
سید مهدی حسینی افزود: از این تعداد ۳۵ واحد مسکونی با آبگرفتگی سیل دچار خسارت شدند که توسط کارشناسان بنیاد مسکن در حال ارزیابی هستند.
شهردار ساوه نیز گفت: در ۴۸ ساعت گذشته اکیپهای شهرداری در حوزههای مختلف مشغول رفع آبگرفتگی بودند.