پخش زنده
امروز: -
واژگونی سمند در جاده آباده_سمیرم دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: با تماس مردمی گزارشی مبنی بر واژگونی سمند در کیلومتر ۶۳ جاده آباده_سمیرم توسط هلال احمر دریافت شد.
علی سعادتمند ادامه داد: بلافاصله یک تیم عملیاتی هلال احمر با خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.
او در پایان گفت: این حادثه دو مصدوم به همراه داشت که نجاتگران هلالاحمر پس از تثبیت صحنه و کنترل ترافیک، خدمات کمکهای اولیه را با همکاری اورژانس برای هردو مصدوم انجام دادند و مصدومان توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.