پخش زنده
امروز: -
یکی از محلههای تهران که در تجاوز آمریکایی صهیونی دچار اسیب شده بود خیابان دوازده فروردین تهران است.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، با توجه به نزدیکی این خیابان به پردیس حکومتی نیروهای خدماتی اجازه ورود به این محدوده را نداشتن و حالا چند روزی هست که دسترسیها باز شده و به گفته مسولان شهری اطلاعات تمامی ساکنین آسیب دیده این محدوده ظرف ۴۸ برای آغاز روند خدمت رسانی جمع آوری میشود.