پخش زنده
امروز: -
۴۰ میلیارد ریال امسال برای توسعه طرحهای آبرسانی و عمران روستایی در مهاباد هزینه میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مهاباد، در نشست کمیته برنامهریزی روستاهای بدون دهیاری مهاباد اعلام شد، امسال ۴۰ میلیارد ریال برای اجرای طر حهای آبرسانی و عمرانی در این روستاها هزینه میشود. فرماندار ویژه مهاباد گفت: برای ۱۷ روستای بدون دهیاری، امسال ۴ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای آبرسانی، احداث پل و دیوار ساحلی و روشنایی این روستاها اختصاص یافت.
محمد صادق امیر عشایری افزود: ۳۸ طرح آبرسانی روستایی پارسال با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روستاهای مهاباد اجرا شد.
۶۸ روستای مهاباد با ۴ هزار نفر جمعیت از روستاهای بدون دهیاری هستند.