پخش زنده
امروز: -
سرپرست مرکز بهداشت کیش از تمدید مهلت اجرای طرح تکمیلی واکسیناسیون سرخک، سرخجه و اوریون، تا پایان اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، دکتر محمدرضا رضانیا افزود: طرح تکمیلی واکسیناسیون MMR با هدف ارتقای سطح ایمنی کودکان و پیشگیری از گسترش بیماریها در حال اجراست.
او افزود: واکسیناسیون تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون برای کودکان ۲ تا ۵ سال در سه پایگاه کیش انجام میشود.
دکتر رضانیا خاطرنشان کرد: والدین میتوانند کودکان خود را برای تزریق واکسن به مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی واقع در خیابان اقبال، رو به روی پارک گلستان، مرکز خدمات جامع سلامت فارابی واقع در بازارچه حافظ، گنجینه ۱ و پایگاه سلامت خانواده سفین واقع در مجتمع مسکونی مهستان مراجعه کنند.
سرپرست مرکز بهداشت کیش، گفت: واکسیناسیون تکمیلی از ساعت ۸ تا ۱۳ برای گروه هدف کودکان متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ انجام میشود.