پخش زنده
امروز: -
باوجود فراوانی بارشها مردم میگویند همچنان حواسشان به درست مصرف کردن آب و برق است. وزارت نیرو و دولت هم با راهکارهای مختلفی از جمله تشویق خوشمصرفها به دنبال مدیریت انرژی هستند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، به برکت بارشهای خوب پاییز، زمستان و بهار، وضعیت ذخیره آب سد مهاباد در بهترین حالت ممکن است.
مردم میگویند اگر چه آب سد سرریز شد، اما درست مصرف کردن همچنان باید در اولویت باشد.
مهابادیها بر مصرف بهینه برق هم تاکید داشتند.
وزارت نیرو هم برای خوش مصرفها مشوقهایی در نظر گرفته است.
طرح تغییر ساعت رسمی کشور هم برای مدیریت مصرف انرژی در حال بررسی است.