پخش زنده
امروز: -
آیین رونمایی از گنبد مرمتشده آستان مقدس امامزاده سیدسلطان محمد(ع) تفرش با حضور مسئولان استان مرکزی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ آیین رونمایی از گنبد مرمتشده آستان مقدس امامزاده سید سلطان محمد (ع) تفرش با حضور آیتالله محسن اراکی، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان برگزار شد.
در این مراسم آیتالله محسن اراکی، عضو هیئترئیسه مجلس خبرگان رهبری، ضمن اشاره به جایگاه سادات حسینی و خاندان معظم رهبری، به تبیین نقش تاریخی مجلس خبرگان رهبری پرداخت.
استاندار مرکزی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری اولویت اصلی استان برای رونق اقتصادی تفرش است، گفت: شهرستان تفرش به واسطه برخورداری از ظرفیتهای مذهبی، تاریخی و معماری ارزشمند، پتانسیل تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد و مرمت این بقعه متبرکه گامی در جهت تقویت زیرساختهای گردشگری مذهبی است.
مهدی زندیهوکیلی حفظ و احیای اماکن مذهبی را وظیفهای همگانی دانست و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت مردم و مسئولان، جایگاه فرهنگی و اقتصادی تفرش بیش از پیش ارتقا یابد.
در این مراسم، آیین غبارروبی و عطرافشانی گنبد امامزاده انجام شد.