پخش زنده
امروز: -
فرمانده یگان حفاظت اراضی خوزستان از آزادسازی پنج هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، سرهنگ سیدشریف شریفی گفت: در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی، برخورد با متخلفین و پیشگیری از تخریب بیش از پیش اراضی کشاورزی پس از چندین مرتبه صدور اخطاریه کتبی و دیوارنویسی، در اجرای دستورات قضایی ۵۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان دزفول تخریب و پنج هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان آزاد شد.
وی ادامه داد: تخریب و خروج اراضی کشاورزی از چرخه تولید، زیانی است که به سهولت قابل جبران نیست و تامین امنیت غذایی جامعه و محیط زیست را با مشکلاتی مواجه می سازد.
فرمانده یگان حفاظت اراضی خوزستان بیان کرد: تولید خاک در قدرت انسان نیست اما حفاظت از آن در توان انسان است که با بکارگیری کلیه امکانات و اتخاذ تمهیدات لازم می توان از اراضی کشاورزی حفاظت کرد.