پخش زنده
امروز: -
طرح انتقال آب اراضی کشاورزی در روستای محمد غضبان شوش با هدف بهبود شرایط انتقال و افزایش بهرهوری مصرف آب در اراضی این روستا در در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، رئیس اداره آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی شهرستان شوش گفت: این طرح با هدف بهبود شرایط انتقال و افزایش بهرهوری مصرف آب در اراضی این روستا در حال انجام است.
عبدالکریم طحان نظیف با اشاره به اینکه این طرح به طول یک کیلومتر در حال اجراست، افزود: اجرای این پروژه نقش مؤثری در کاهش تلفات آب، ارتقای بهرهوری منابع آبی و بهبود شرایط تولید در اراضی کشاورزی روستای محمد غضبان و مناطق پیرامونی خواهد داشت.
سالانه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در شهرستان شوش تولید میشود.