• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۸۳۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۵۳
هرمزگان » اجتماعی

تکذیب سرقت گوشت فاسد دفن شده از مرکز پسماند بندرعباس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، سرقت محموله گوشت فاسد دفن شده در مرکز مدیریت پسماند شهر بندرعباس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در بخش پیگیری خبر ساعت بیست شبکه خلیج فارس گفت: در روز‌های گذشته خبری مبنی بر سرقت هفتاد تن گوشت فاسد دفن شده در مرکز مدیریت پسماند بندرعباس منتشر شد که این خبر تکذیب می‌شود.

عارف اکبری افزود: تاریخ ۱۷ خرداد ماه، شهرداری بندرعباس، ورود غیرقانونی شماری خودرو به محدوده دفن پسماند را به دادگستری اعلام کرد که این موضوع در دستور کار قرار گرفت و برای همه آن خودرو‌ها دستور قضایی پیگیری صادر شد.

وی گفت: با توجه به برخی ادعا‌ها درباره سرقت محموله هفتاد تنی گوشت فاسد پس از دفن، امروز هم به همراه مدیرکل دامپزشکی استان، از مرکز مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس بازدید داشتیم و هیچ گونه نشانه‌ای از سرقت محموله دفن شده دیده نشد و بنابر این این خبر تکذیب می‌شود.

اکبری افزود: پنج نفر از صاحبان خودرو‌ها نیز بازداشت شدند که از یکی از خودرو‌ها دویست کیلوگرم گوشت کشف شد، اما نشانه‌ای از این که این گوشت‌ها از محموله گوشت فاسد دفن شده باشد مشاهده نشد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس افزود: گوشت‌های فاسد در عمق سه متری زمین دفن شده و با خودرو‌های سنگین نیز محدوده دفن شده کوبیده شده تا بیرون آوردن آن به آسانی ممکن نباشد و این گوشت‌ها نیز به علت فساد، بوی متعفنی داشته و به هیچ وجه قابل عرضه و مصرف نیست.

اکبری افزود: با این وجود تحقیقات هم ادامه دارد و چنانچه با تخلف و کوتاهی در اینز یمنه مواجه شویم حتما برخورد و به آگاهی مردم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ امحای ۷۰ تن انواع کالای قاچاق در بندرعباس

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر اساس بازرسی‌های انجام‌شده تاکنون، هیچ رستوران یا مرکز تهیه و توزیع غذایی که ارتباط آن با موضوع مطرح‌شده (استفاده از گوشت‌های فاسد) احراز شده باشد، از سوی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه شناسایی نشده است.

در این اطلاعیه آمده است؛ دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان سلامت مردم را خط قرمز خود می‌داند و از شهروندان درخواست می‌کند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه عرضه مواد غذایی، موضوع را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش کنند تا تیم‌های نظارتی در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و برخورد قانونی اقدام کنند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
چهارمحال و بختیاری جزء ۱۰ استان برتر کشور در ارزیابی آموزش متوسطه اول
همه دستگاه‌های ستاد خدمات سفر برای برگزاری مراسم تشییع امام شهید بسیج شدند
حکمت بر سه رکن عقلانیت، فضیلت و خدمت استوار است
فراخوان رویداد ملی رسانه‌ای «بدرقه آفتاب» ویژه بچه‌های مسجد منتشر شد
توقیف خودرو حامل سلاح سرد در شاهرود
افتتاح مدرسه تابستانه دانشگاه بیرجند
پاسداری از کرامت انسانی و مقابله با هرگونه به‌کارگیری سلاح‌های کشتار جمعی
فرانسه مغلوب قدرت ساحلی بازان ایران شد
اهدای ۴۹۰۱ واحد خون در دهه اول محرم در آذربایجان شرقی
پرداخت مستقیم یارانه غذا از ترم آینده به دانشجویان
همکاری معاونت علمی و بیمه سلامت برای هوشمندسازی خدمات بیمه‌ای
به‌کارگیری نیرو‌های حق‌التدریس در طرح‌های حامی و تقویت مدارس
ثبتِ «سوگِ میناب» در قاب جهانی
پیشرفت احداث تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل به ۳۷ درصد رسید
تداوم توسعه مناطق آزاد در سخت‌ترین شرایط
برداشت گیلاس از باغ‌های لاریجان آمل آغاز شد
۱۰ هزار هکتار از اراضی کرمانشاه زیر کشت آفتابگردان آجیلی می‌رود
بمباران شیمیایی سردشت، نماد حقوق بشر دروغین آمریکایی است
اصلاح شاخص کل بورس بعد از رشد ۳۶ درصدی
صدور هشدار زرد وقوع گرد و خاک محلی در خوزستان
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
پخش زنده فوتبال کرواسی و غنا در شبکه ورزش
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت
مورینیو: اگر VAR اشتباه کرده باشد/ ایران حق داشت آن لحظه را جشن بگیرد
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات
دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد
­برنامه بازی‌های بامداد یکشنبه جام جهانی/ تکلیف صعود ایران فردا مشخص می‌شود
شهادت ۲ نفر در حمله ضد انقلاب به ایست بازرسی بانه
نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد
فرماندهی ندسا خطاب به آمریکا: جهنم را تجربه خواهید کرد
۲۰ درصد توپ‌های جام جهانی در اردبیل تولید شد
راه یابی کیپ‌ورد به دور حذفی و حذف عربستان
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر
صعود یک پله‌ای ایران در رده بندی فیفا
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود  (۶ نظر)
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد  (۳ نظر)
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد  (۲ نظر)
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات  (۲ نظر)
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند  (۱ نظر)
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم  (۱ نظر)
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم  (۱ نظر)
اعطای وام ۷۵ میلیون تومانی به ۲۲ هزار بازنشسته کشوری در فارس  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر  (۱ نظر)
مجوز‌های بی‌ضابطه صنفی، علت ترافیک تبریز  (۱ نظر)
ادامه وقفه در بخشی از خدمات بانک‌های ملی و صادرات  (۱ نظر)
ایران برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده است  (۱ نظر)
اعتراف دوباره مارک روته به حمایت ناتو از تجاوز آمریکا به ایران  (۱ نظر)