پخش زنده
امروز: -
دومین شب از ویژهبرنامه «قرار شبانه» در باغ فردوس، با یک اتفاق ویژه هنری همراه بود؛ حامد زمانی پس از ۸ سال دوری از صحنه، با اجرای قطعهای جدید به آغوش مخاطبان خود بازگشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در این رویداد فرهنگی که با استقبال گسترده علاقهمندان در محوطه تاریخی باغ فردوس برگزار شد، حامد زمانی، خواننده موسیقی پاپ و ارزشی کشورمان، پس از نزدیک به یک دهه غیبت در اجرای زنده، روی صحنه رفت. وی در این برنامه از جدیدترین اثر خود با قطعه «دنا» رونمایی کرد که با استقبال پرشور حاضران مواجه شد.
علاوه بر بخش موسیقی، این محفل ادبی و هنری میزبان چهرههای برجسته شعر معاصر نیز بود. سید حمیدرضا برقعی و حامد عسگری در بخشهایی از برنامه به شعرخوانی پرداختند و فضای معنوی و احساسی مراسم را دوچندان کردند. همچنین صادق شیخزاده با اجرای آیینی خود، بخش دیگری از جدول برنامههای این شب را به خود اختصاص داد.
گفتنی است سلسله نشستهای «قرار شبانه باغ فردوس» با هدف ایجاد پاتوقی برای اهالی فرهنگ و هنر و ارائه آثار فاخر ادبی و موسیقایی در شبهای پایتخت برگزار میشود.