پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از دستگیری مرد شرور سابقه دار در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ امیر وهاب زاده با اشاره به دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر اقدامات مجرمانه و شرارتهای متوالی یکی از اراذل و اوباش در سطح شهرستان بندر انزلی، گفت: ماموران پلیس با رصد دقیق متهم را شناسایی و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
وی افزود: این متهم ۳۵ ساله که در حالت غیرعادی قرار داشت، با در دست داشتن دو قبضه سلاح سرد، به سمت ماموران حمله ور شد.
فرمانده انتظامی بندرانزلی ادامه داد: متهم پس از دستگیری، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ وهاب زاده با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند با قدرت نمایی و شرارت، آرامش و امنیت عمومی را خدشه دار کنند، بدون هیچ گونه اغماضی و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.