پخش زنده
امروز: -
در راستای بازرسیهای سرزده، مجتمعهای بین راهی، مقصد امروز بازرسان شرکت برق برای بررسی میزان اجرای شیوه نامههای ارائه شده به صاحبان این اصناف بود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دبیر قرارگاه بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی پس از بازدید از مجتمع تجاری بین راهی جاده اراک گفت: در دومین بازرسی سی تا پنجاه درصد روشنایی مجتمعهای تجاری بین راهی کاهش داشته است.
هادی روشن افزود:این بازرسیها تا پایان تابستان و تا رفع ناترازی برق ادامه دارد.
در ادامه بازرسی از مجتمعهای بین راهی مدیر کل مدیرعامل شرکت برق استان هم گفت: خاموشی ریسههای برق و پروژکتورها در محل ورودی مجتمعها، خاموشی سی درصدی لامپهای سقف داخل مجتمع و استفاده از کولرهای آبی و پنکههای سقفی در کاهش مصرف برخی این مجتمعها موثر بوده است.