آمادگی دستگاههای استان برای استفاده از مدل حکمرانی داده
استاندار کرمان گفت: همه دستگاههای استان آماده تعامل و همکاری برای استفاده از مدل حکمرانی داده هستند و تهیه و تدوین مدلی توسط اتاق بازرگانی با استفاده از نظرات گروههای مختلف ارائه خواهد شد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان استاندار کرمان گفت: همه دستگاههای استام آماده تعامل و همکاری برای استفاده از مدل حکمرانی داده هستند و تهیه و تدوین مدلی توسط اتاق بازرگانی با استفاده از نظرات گروههای مختلف ارائه خواهد شد.
دکتر محمدعلی طالبی عصر شنبه ۶ تیرماه در یکصد و بیست و سومین نشست شورای گفتوگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع "بررسی چالشهای زیرساختی و تصویب الزامات استقرار نظام مدیریت و حکمرانی دادهمحور"
وی افزود: کرمان به دلیل وسعت و تنوع ظرفیتهای مختلف باید بیشتر از هر استانی در جهت حکمرانی داده محور حرکت کند.
استاندار کرمان گفت: حوزههای مختلفی در استان اعم از کشاورزی، هوش مصنوعی، آب و ... وجود دارد که یکپارچهسازی دادههای آنها، مبنای اتخاد تصمیمات راهبردی برای توسعه استان خواهد بود.
وی افزود: بخشی از ارتقای کارایی و پاسخگویی دستگاهها، مستلزم تولید دادهها و کاربردیسازی آنها در نظام تصمیمگیری است.