پخش زنده
امروز: -
تیم فوتبال مس شهربابک لیگ برتری شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، تیم فوتبال مس شهربابک با پیروزی نیروی زمینی به لیگ برتر صعود کرد.
درهفته سیویکم لیگ آزادگان در مهمترین بازیها نساجی با ۳ گل از سد نفت و گاز گچساران گذشت و مس شهربابک برابر نیروی زمینی پیروز شد تا صعود این تیم هم پس از نساجی قطعی شود.
نساجی در پایان این هفته با ۶۶ امتیاز صدرنشین است، مس شهر بابک با ۶۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۵۱ امتیاز در رده سوم است.