یکی از سنتهای های دیرینه و ارزشمند ایرانیان پیش از نوروز، یاد کردن شهدا و اموات است و ایرانیان به این مناسبت در پنجشنبه آخر سال به زیارت اهل قبور میروند. از دیرباز هر ساله یک روز قبل عید باستانی نوروز، در مناطق لرنشین ایران و شهر خرمآباد و روستاهای اطراف، آئینی نیک و محترمانه برگزار میشود که نمادی مانا برای نزدیکی و عزیز دانستن شهدای این مرز و بوم و از دست رفتگان این خطه از ایران است.
عکاس :رضا رمضانی
تاریخ : ۱۴۰۴/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۳