پخش زنده
امروز: -
روابط عمومی بیمارستان کیش، از الزام احراز هویت مراجعه کنندگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی بیمارستان کیش، اعلام کرد: فرآیند احراز هویت برای تمامی مراجعه کنندگان بیمارستان با هدف صیانت از حقوق بیماران، حفظ محرمانگی اطلاعات پزشکی و پیشگیری از سوءاستفاده احتمالی از خدمات بیمهای و درمانی، الزامی شد.
ارائه خدمات درمانی و بهرهمندی از پوششهای بیمهای در این مرکز، براساس ثبت و تطبیق اطلاعات هویتی بیمار با مدارک معتبر خواهد بود.
روابط عمومی بیمارستان کیش اعلام کرد: مراجعه کنندگان هنگام مراجعه کارت شناسایی معتبر و مدارک بیمه درمانی را همراه داشته باشند.
اجرای فرآیند احراز هویت علاوه بر صیانت از حقوق قانونی بیمهشدگان، نقش مؤثری در کاهش خطاهای ثبتی و تسریع در روند پذیرش و ارائه خدمات درمانی خواهد داشت.