پخش زنده
امروز: -
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی از تشکیل پرونده قضایی برای بهره بردار آزادراه ساوه به همدان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: برای بهره بردار آزادراه ساوه همدان پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.
محسن خیرمند یکشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیبهای اجتماعی شهرستان ساوه، افزود: اقدامات ابتکاری مناسبی در حوزهی جلوگیری از خودکشی و بازماندگان از تحصیل در ساوه اتفاق افتاده است.
خیرمند افزود: در برخی از حوزهها مخصوصا آزادراه ساوه همدان علیرغم اینکه از دو سال گذشته مصوباتی برای بهسازی و آسفالت این محور شریانی تصویب شده است، اما اقدامات مورد نظر در خصو ص ایمنی انجام نشده که مقرر شد پیگیری قضایی از حوزهی استان و شهرستان انجام شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی نیز اضافه کرد: یکی از کانونهای آسیب در شهرستان ساوه پارک طالقانی بوده که علیرغم مصوبات شهرداری اقدامات موثری انجام نداده و نیازمند کار جهادی در این منطقه هستیم.