پخش زنده
امروز: -
هشت هزار مترمربع از اراضی ملی دهنسا وردشت سمیرم رفع تصرف شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمیرم گفت: با هدف صیانت از اراضی ملی، یک فقره تصرف غیرمجاز به مساحت ۸ هزار مترمربع شناسایی و پس از طی مراحل قانونی رفع تصرف شد.
مهدی بختیار افزود: متصرفان اقدام به غرس ۲۵۰ اصله نهال یکساله در این عرصه کرده بودند که با دستور قضایی و حضور فرماندهی و ماموران پاسگاه انتظامی بخش وردشت، عملیات رفع تصرف با موفقیت انجام شد.