پخش زنده
امروز: -
امام جمعه شهرستان پردیس با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف آب در فصل تابستان، صرفهجویی را مصداق رعایت حقالناس دانست و خواستار تسریع در توسعه زیرساختهای آبرسانی متناسب با رشد جمعیت این شهرستان شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حجتالاسلام سید حسین حسینی، امام جمعه شهرستان پردیس، با اشاره به افزایش مصرف آب در روزهای گرم سال، از شهروندان خواست با مدیریت مصرف، در تأمین آب پایدار برای همه مشترکان مشارکت کنند.
وی با عنوان اینکه بیتوجهی به مصرف آب میتواند موجب تضییع حقوق دیگران شود، اظهار کرد: «مدیریت مصرف تنها برای امروز نیست، بلکه حفظ منابع برای نسلهای آینده نیز یک مسئولیت همگانی است.»
امام جمعه پردیس با تأکید بر اینکه هر فرد باید از خود آغاز کند، افزود: نباید مصرف بیرویه دیگران را بهانهای برای اسراف قرار داد و همه در قبال حفظ منابع آبی مسئول هستند.
حسینی در ادامه با اشاره به مطالبات مردم پردیس در حوزه آب، گفت: مسئولان حوزه تأمین و توزیع آب برای تقویت زیرساختها قولهایی دادهاند و انتظار میرود این وعدهها هرچه سریعتر عملیاتی شود.
وی با اعلام اینکه رشد جمعیت شهرستان پردیس با توسعه زیرساختها همخوانی ندارد، از دولت و مسئولان کشوری خواست با حمایت بیشتر، عقبماندگیهای زیرساختی این شهرستان را جبران کنند.
امام جمعه پردیس همچنین از پیگیریهای مسئولان شهرستان، استان و استاندار تهران در حوزه توسعه زیرساختها قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت، مشکلات موجود در حوزه خدمات زیربنایی بهویژه تأمین آب برطرف شود.