رئیس شورای هیأتهای مذهبی بویراحمد؛
قدردانی از مردم بویراحمد برای حضور پرشور و شعور در آیینهای دهه اول محرم
رئیس شورای هیأتهای مذهبی بویراحمد، از حضور پرشور و شعور مردم ولایتمدار در آیینهای سوگواری دهه اول محرم قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیرابراهیم بهرامی رئیس شورای هیات های مذهبی شهرستان بویراحمد از مردم شهرستان بویراحمد که در آیینهای سوگواری دهه اول محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین تجمعات در شبهای اقتدار خیابان جمهوری اسلامی حضوری پر شور و شعور داشتند قدردانی کرد.
متن پیام به این شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
«اَلْحُسَیْنُ مِصْباحُ الْهُدیٰ وَ سَفینَةُ النَّجاةِ»
بار دیگر، جلوههای باشکوه عشق و ارادت مردم مؤمن و متدین شهرستان بویراحمد در آیینهای سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، به تماشا نشست.
بی تردید، حضور حماسی و ماندگار شما عزیزان در مساجد، تکایا و حسینیه های شهر و روستا، به ویژه اجتماع عظیم و پرشور در شامگاهان در بلوار جمهوری اسلامی، نشان از بصیرت، ولايتمداری و دلدادگی مثال زدنی این دیار به آرمانهای والای عاشورا دارد .
اینک که با همت والای شما، مراسم باشکوه دهه اول محرم، از دسته رویهای سنتی و سینه زنی گرفته تا برنامه های عزاداری شبهای تاسوعا و عاشورا و نیز تجمعات شبهای اقتدار، با شکوهی مثال زدنی برگزار شد، مراتب امتنان و قدردانی صمیمانه خود را اعلام میدارم.
این حضور آگاهانه و انقلابی، که در آن پیر و جوان، زن و مرد، با عشق به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با مشت گره کرده بر استکبار، در سوگ مظلومیت کربلا اشک ماتم ریختند، یک بار دیگر ثابت کرد که خون حسین (ع) در رگهای این ملت جاری است و پیام «هیهات منا الذله» در این سرزمین زنده و پویا است .
اینجانب ضمن تشکر از همکاری و تعامل همه هیأتهای مذهبی، روحانیون، مداحان، خادمان و تمامی دستاندرکاران برگزاری این مراسم معنوی، توفیق روزافزون همگان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
امید که خداوند متعال این خالصانه ها را در پیشگاه مقدس حضرت اباعبدالله (ع) قبول فرماید و ما را از فیض ادامه این راه تا ظهور منجی عالم بشریت، محروم نفرماید.
امیرابراهیم بهرامی
رئیس شورای هیأتهای مذهبی شهرستان بویراحمد