پخش زنده
امروز: -
نام نویسی دانشجویان زیارت اولی متقاضی سفر به مشهد مقدس در هرمزگان تا ۲۰ خرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای هرمزگان گفت: متقاضیان برای نام نویسی به نشانی labbayk.ir مراجعه کنند.
حجت الاسلام سیدعباس تقوی افزود: اعزام دانشجویان از شهریور آغاز میشود و به مدت سه شب و چهار روز میهمان حرم مطهر رضوی هستند.
بیشتر بخوانید: اعزام سومین کاروان خانواده شهدای جنگ رمضان به مشهد مقدس