پخش زنده
امروز: -
معاون بهداشت وزارت بهداشت با صدور پیامی درگذشت دکتر محمدمهدی محمدی، دندانپزشک جوان خراسان جنوبی که هنگام عزیمت به محل خدمت در شهرستان سرایان بر اثر سانحه رانندگی جان باخت، را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، در پی درگذشت مرحوم دکتر محمدمهدی محمدی، با صدور پیامی این ضایعه تلخ را به خانواده آن مرحوم، جامعه دندانپزشکی کشور و خانواده بزرگ نظام سلامت تسلیت گفت و خدمت در مناطق کمتر برخوردار را نمادی از تعهد حرفهای و مسئولیتپذیری اجتماعی دانست.
دکتر علیرضا رئیسی، در این پیام با ابراز تأسف عمیق از وقوع این حادثه گفت: درگذشت این همکار جوان و متعهد که در مسیر خدمت به مردم و انجام وظیفه حرفهای خود جان باخت، موجب تأثر فراوان شد.
بیتردید نیروهای جوان و متخصصی که خدمت در مناطق کمبرخوردار را برمیگزینند، نقشی ارزشمند در تحقق عدالت در سلامت و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی کشور ایفا میکنند.
وی افزود: مرحوم دکتر محمدی با حضور در منطقه محل خدمت خود، جلوهای از روحیه مسئولیتپذیری، مردمداری و تعهد به رسالت حرفهای جامعه پزشکی را به نمایش گذاشت.
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به جایگاه خدمت در مناطق محروم افزود: تلاش برای ارتقای سلامت مردم در دورترین و کمبرخوردارترین نقاط کشور، ارزشی ماندگار و سرمایهای معنوی برای نظام سلامت است و بیتردید خدمات صادقانه این همکار جوان در حافظه مردم و همکاران وی باقی خواهد ماند.
دکتر رئیسی با ابراز همدردی با خانواده داغدار آن مرحوم، همکاران، دوستان و جامعه دندانپزشکی کشور، از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و مسالت کرد.
دکتر محمدمهدی محمدی، دندانپزشک شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرایان، صبح ۱۶ خردادماه در مسیر جاده سرایان ـ سهقلعه بر اثر سانحه رانندگی جان باخت.
پیکر این دندانپزشک جوان و خدمتگزار ۱۷ خردادماه با حضور گسترده مردم در شهرستان فردوس تشییع و به خاک سپرده شد.