پخش زنده
امروز: -
فعالیت ساعت کاری ادارات چهارمحال و بختیاری فردا با دو ساعت تاخیر آغاز میشود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمخال و بختیاری،استانداری چهارمحال و بختیاری در اطلاعیهای اعلام کرد:در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و فراهم شدن امکان بهرهمندی کارکنان از تماشای دیدار تیم ملی که صبح روز آینده از ساعت ۶:۳۰ برگزار میشود، با موافقت استاندار چهارمحال و بختیاری، ساعت آغاز به کار تمامی ادارات، دستگاههای اجرایی، بانکها و سایر نهادهای مشمول در استان، فردا با دو ساعت تأخیر (٩ صبح) خواهد بود.
بدیهی است دستگاههای خدماترسان، مراکز امدادی، درمانی، امنیتی و سایر واحدهایی که به موجب ماهیت فعالیت خود موظف به ارائه خدمات مستمر هستند، مطابق ضوابط و برنامهریزیهای داخلی خود فعالیت خواهند کرد.