سخنگوی وزارت امور خارجه در فضای مجازی نوشت: بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس، وارونهنمایی حقیقت و اصرار بر آزمودن آزمودههای پیشین است. بدون تردید ایران بیشتر از هر طرف دیگری، دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد. اینکه شورای همکاری خلیج فارس، تصور کند راه حل رفع این دغدغه، پناه بردن به بزرگترین ناقض امنیت است، خود نقض غرض است و طنزی تلخ و نشانهای مایوسکننده از عدم درسآموزی از تجربههای تلخ اخیر.
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۵- ۲۱:۵۸